Obchodné podmienky

1. Objednávka a uzatvorenie zmluvy

Všetky objednávky realizované prostredníctvom internetového obchodu www.remab.sk sú pre obe zmluvné strany záväzné. Predávajúci je:

Remab s.r.o.
Vladina 664
027 44 Tvrdošín

Spoločnosť zapísaná v Obchonom registri Okr.súd Žilina, Oddiel: Sro, vložka č. 62601/L

IČO: 47800267
DIČ: 2024142615
IČ DPH: SK2024142615

Banka: SLSP, a.s. Tvrdošín
Účet: 5057269767/0900
Iban: SK3409000000005057269767

Odoslaním objednávky zákazník potvrdzuje, že sa oboznámil s tymito nákupnými i reklamačnými podmienkami.

Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri registrácií, alebo pri realizácií objednávky.

Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká odoslaním objednávky zo strany kupujúceho a jej prijatím na strane predávajúceho.

Kupujúcim sa rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá objedná v internetovom obchode www.remab.sk tovar alebo službu a uzatvorí s predávajúcim zmluvu na diaľku prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku akými sú napr. elektronická pošta, telefón fax, ponukový katalóg a pod.

Objednávku zrealizujete tak, že si prostredníctvom nákupného košíka vyberiete tovar, následne zadáte spôsob doručenia a spôsob platby a odošlete objednávku. Po odoslaní objednávky obdržíte kópiu objednávky e-mailom s potvrdením a údajov súvisiacich s jej realizáciou. V prípade, že tovar nie je možné doručiť do 7 pracových dní, budete o tejto skutočnosti bezodkladne informovaný.

V deň expedovania zásielky je zákazník informovaný e-mailom alebo telefonicky. Zákazníkovi bude spolu s originálnym nepoškodeným tovarom doručená faktúra a záručny list.

Spotrebiteľom (zákazníkom) sa myslí v tomto texte fyzická osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo využíva služby za iným účelom ako pre podnikanie, alebo taká osoba, ktorá sa chystá vykonať nákup týchto produktov alebo služieb.
Dodávateľom (predávajúcim) sa rozumie fyzická osoba - podnikateľ alebo právnická osoba, s ktorou bude v prípade nákupu (objednávky) spotrebiteľ uzatvárať zmluvu - tzv. “zmluvu na diaľku”.
Obchodom sa rozumie internetový obchod, prevádzkovaný dodávateľom a reprezentovaný súborom
internetových stránok a aplikácií elektronického obchodu na určitej internetovej doméne.


2. Dodacie podmienky

 Predávajúci sa zaväzuje:

  • dodať kupujúcemu druh a množstvo objednaného tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky
  • dodať kupujúcemu tovar vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy

Predávajúci nezodpovedá za:

  • oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
  • prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok

Kupujúci sa zaväzuje:

  • objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov
  • zaplatiť za tovar cenu v plnej výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.

V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.

Predávajúci je oprávnený v závislosti na charaktere obchodu (množstvo, cena, náklady na prepravu, vzdialenosť a pod.) predovšetkým pri cene vyššej ako 150 €, žiadať kupujúceho o autorizáciu objednávky dôveryhodným spôsobom, napr. telefonicky alebo písomne. V prípade odmietnutia autorizácie kupujúcim, prevádzkovateľ považuje objednávku za neplatnú.


3. Dodacie lehoty

Dodávky objednaného tovaru sú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne. Pri tovare, ktorý nie je skladom, sa Vami objednaný tovar objednáva u dodávateľa. V takomto prípade Vás vopred upozorníme e-mailom alebo telefonicky na zmenu dodacej lehoty Vášho tovaru. Kuriér doručí zásielku do 1-2 pracovných dní od expedovania.


4. Ceny tovaru

Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru. Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru.

Všetky ceny sú vrátane 20 % dane z pridanej hodnoty (DPH). V cene tovaru nie je započítané poštovné a balné.

Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke, a ktorá slúži zároveň ako dodací list.


5. Platby za tovar a poštovné

Objednaný tovar zasielame kuriérskou službou na adresu udanú kupujúcim v objednávke. Pri dodávke na dobierku zaplatí kupujúci plnú sumu pri preberaní dobierky doručovateľovi zásielky. Pri platbe vopred bude zásielka expedovaná po prijatí platby na náš bankový účet (napr. bezhotovostným prevodom).

Poštovné, vrátane balného a vrátane poistenia, pre každú samostatnú objednávku je podľa nasledujúcej tabuľky:

Forma prepravy

Cena dopravy  pri objednávke do 149,99€ (balík do 30kg, rozmer do 1,99m)

Cena dopravy  pri objednávke nad 150 € (balík do 25kg, rozmer do 1,99m)

Príplatok za nadrozmer
(balík nad 25kg, rozmer od 2-6m)

Príplatok za nadrozmer
(rozmer nad 6m)

Kuriér (platba vopred)

5,- €

0,- €

+ 4,- €

 individuálna cena prepravy

Kuriér (dobierka)

5,- €

0,- €

+ 4,- €

 individuálna cena prepravy

Kuriér (platba kartou)

5,- €+ 1,50 €

+ 1,50 €

+ 1,50 €

 -

Osobný odber

0,- €

0,- €

0,- €

0,- €

Doručenie kuriérom má viacero výhod: Uvedené ceny sú vrátane DPH platia pre Slovenskú republiku. Pri objednávke do zahraničia je potrebné konzultovať cenu prepravy s eshopom.

  • doručenie do 24 hodín od expedície (doručuje sa v pracovné dni)
  • doručenie vždy priamo do Vašich rúk - domov alebo do práce
  • možnosť sledovať cez internet, kde sa momentálne Vaša zásielka nachádza
  • v cene aj poistenie balíka do hodnoty 2 000 eur
  • v prípade neúspešného prvého pokusu o doručenie, druhý pokus o doručenie v cene

Osobný odber:

Pri osobnom odbere tovaru je potrebné uzavrieť a odoslať objednávku cez Eshop vopred. Osobný odber na adrese:
Trojičné námestie 194, Tvrdošín 027 44


6. Zrušenie objednávky

Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku bez udania dôvodu do 14 pracovných dní. Zrušenie objednávky nám zašlite na naš e-mail, obratom Vám zašleme potvrdenie o zrušení objednávky. V prípade zrušenia objednávky neúčtujeme žiadne penále ani iné poplatky súvisiace so stornom objednávky. Ak bola zrušená objednávka vopred uhradená, cena za tovar bude kupujúcemu vrátená do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

Predávajúci má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru či jeho súčastí ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude kupujúci informovaný telefonicky alebo písomne a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené do 7 dní na ním určený účet, pokiaľ sa s predávajúcim nedohodne inak.


7. Vrátenie tovaru

Podľa § 8 zákona 102/2014 Z.z., môže spotrebiteľ tovar zakúpený v našom internetovom obchode vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 14 pracovných dní od jeho prevzatia. V tomto prípade je spotrebiteľovi vrátená celá faktúrovaná suma za produkt vrátane poštovného. Kupujúci má právo po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako pri nákupe v klasickom kamennom obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Spotrebiteľ je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru. Odskúšať teda neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu. Ustanovenia v tejto časti výslovne neplatia pre právnické osoby a pre fyzické osoby – podnikateľov ako aj fyzické osoby – nepodnikateľov nespĺňajúcich vymedzenie v zákone č. 102/2014 Z. z.

Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí zákazník v prípade, ak výrobok plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám a nebol vadný. Tovar je potrebné vrátiť na poštovú adresu spoločnosti REMAB s.r.o. (Trojičné námestie 194, 027 44 Tvrdošín). Pre vrátenie peňazí je potrebné, aby ste nám odoslali:

  • tovar v originálnom balení, nepoškodený
  • originál faktúru
  • kópiu dokladu o prevzatí tovaru od kuriéra (kôli dátumu doručenia)

V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar so zníženou hodnotou, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, uhradí kupujúci predávajúcemu náklady, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu.

Tovar vrátený na spôsob dobierky neprijímame. Odporúčame Vám zaslaný tovar poistiť. Cena za tovar bude zákazníkovi vrátená bezodkladne po skontrolovaní vráteného tovaru do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

V súlade s § 12 ods. 5 vyššie uvedeného zákona objednávateľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:

  • poskytovanie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom objednávateľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek objednávateľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného objednávateľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť;

Formulár na odstúpenie od zmluvy si môžete stiahnuť tu (formulár na odstúpenie od zmluvy).


 8. Záručné podmienky

Záručné podmienky sa riadia ustanoveniami Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb. v platnom znení. Záručná doba je 24 mesiacov,  pokiaľ nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak a začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

V prípade výmeny tovaru za nový začína bežať záručná doba na nový tovar nanovo od jeho prevzatia. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka. Záruka zaniká poškodením tovaru neodborným používaním alebo iným neštandardným zaobchádzaním.

Záručná doba všetkým osobám, používajúcim výrobok pre účely podnikania s týmto výrobkom nie je stanovená Občianskym zákonníkom a stanovuje ju konkrétny dovozca či výrobca.

Záručny servis kupujúci vybavuje u predávajúceho (REMAB s. r. o.). Informácie o pozáručnom servise poskytneme na vyžiadanie e-mailom.


 9. Reklamačný poriadok

Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky z pošty, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať.

V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na poštovú adresu spoločnosti REMAB s.r.o. (Trojičné námestie 194, 027 44 Tvrdošín). Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, kópiu faktúry, popis závady a kontaktné údaje kupujúceho - spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Tovar odporúčame poistiť. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený.

Spiatočnú prepravu po vybavení reklamácie hradí predávajúci.

V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, má zakazník právo na odstránenie vzniklej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nahradí dodávateľ zakazníkovi vadný výrobok novým, alebo po dohode - výrobkom iného typu, pričom dôjde k doplateniu, alebo vráteniu cenového rozdielu.

Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:

  • prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
  • znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
  • používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
  • zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
  • pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
  • záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.

Všetky právom uplatnené záručné opravy sú bezplatné vrátane nákladov na doručenie opraveného tovaru Kupujúcemu.

Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom a tovar odošle na vlastné náklady na adresu kupujúceho. Spolu s tovarom odošle kupujúcemu aj reklamačný protokol.

Záručná doba na ponúkaný tovar je 24 mesiacov pokiaľ nie je pri tovare uvedená dlhšia záručná doba a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.

Informácie o servisných miestach pre záručný a pozáručný servis Vám v prípade potreby poskytneme na požiadanie telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.

Po vybavení reklamácie bude kupujúcemu odoslaný opravený tovar a reklamačný protokol.

 Vybavením reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.


10. Darčekové poukážky

  • Poukážky sú poskytované vo viacerých hodnotách.
  • Zakúpená darčeková poukážka v zvolenej hodnote bude zaslaná ihneď po prijatí platby. Pri darčekových poukážkach je doprava možná na dobierku alebo platbou vopred.
  • Každá poukážka je identifikovaná unikátnym kódom. Tento kód môže zákazník zadať v nákupnom košíku, čím si poukážku uplatní pri aktuálnom nákupe.
  • Hodnota poukážky bude odpočítaná od celkovej ceny objednávky vrátane poštovného.
  • V prípade preplatku (hodnota poukážky presiahne celkovú cenu objednávky vrátane poštovného) je zákazníkovi vrátených maximálne 5 % z hodnoty poukážky.
  • Uplatnená môže byť len riadne zakúpená poukážka a každá len jedenkrát.

11. Ochrana osobných údajov

Údaje, ktoré nám poskytnete, sú po registrácii alebo prijatí objednávky uložené výlučne na serveri remab.sk a v žiadnom prípade nie sú prístupné tretím stranám.

V našich databázach sú ukladané nasledujúce osobné údaje:
V prípade fyzickej osoby - súkromná osoba: Meno, Priezvisko, Adresa, Telefón, E-mail.
V prípade právnickej osoby - firma: Názov firmy, Meno zodpovednej osoby, Priezvisko zodpovednej osoby, Adresa sídla firmy, Adresa doručenia tovaru, telefón, E-mail.

Všetky osobné údaje, ktoré nám pri registrácii alebo pri vytváraní objednávky poskytnete, slúžia výlučne na účely administratívneho spracovania Vašej objednávky, pre účely tvorby a archivácie daňových dokladov a chod internetového obchodu remab.sk. V prípade, že ste registrovaný na remab.sk a rozhodnete sa zmeniť svoje osobné údaje alebo ich skontrolovať, môžete tak urobiť po prihlásení v sekcii Login - "Vaše udaje".

Vaše osobné údaje sa ukladajú v databázach remab.sk na dobu neurčitú.
O vymazanie osobných údajov z databázy alebo o zrušenie registrácie na remab.sk môžete požiadať prostredníctvom e-mailu na adrese info@remab.sk 

O vymazaní údajov resp. zrušení registrácie Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu v termíne do 5 pracovných dní.

V zmysle zákona č. 428/2002 Zb. z. o ochrane osobných údajov prevádzkovateľ internetového obchodu remab.sk sa zaväzuje, že osobné dáta, ktoré poskytne kupujúci prostredníctvom objednávkového formulára nebudú bez súhlasu vlastníka týchto dát akokoľvek poskytované tretej osobe. Súčasne sa zaväzuje k tomu, že na prianie zákazníka kedykoľvek jeho osobné dáta vymaže zo svojej databázy.


12. Alternatívny spôsob riešenia sporov

Dňom 1. februára 2016 nadobudol účinnosť zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ide o dosiahnutie zmierlivého riešenia, resp. dohody medzi spotrebiteľom a  predávajúcim o vyriešení sporu, ktorá sa po súhlase oboch strán s jej znením stáva záväzným právnym podkladom. Orgánom alternatívneho riešenia sporov zo zákona sú:

  • Úrad pre reguláciu sieťových odvetí;
  • Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb;
  • Slovenská obchodná inšpekcia.

Kupujúci má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný napr. s vybavením reklamácie, alebo ak si myslí, že predávajúci porušil jeho práva vyplývajúce z uzatvorenej spotrebiteľskej zmluvy alebo práva súvisiace s takouto zmluvou. Ak predávajúci odpovie na žiadosť kupujúceho o nápravu zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, môže kupujúci (spotrebiteľ) predložiť spor na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov Slovenskej obchodnej inšpekcii (www.soi.sk) alebo inému príslušnému subjektu alternatívneho riešenia sporov. Zoznam subjektov je zverejnený na stránkach www.mhsr.sk.
Kupujúci môže využiť na alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu tiež platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na stránkach http://ec.europa.eu/odr.
Bližšie informácie o alternatívnom riešení sporov, ako aj formulár pre podanie návrhu na začatie alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu nájdete na stránke www.soi.sk